Ajakirjade riiulid poodides on pidevalt lookas ja näib, et sealt leiab midagi kõigile. Lähemal inspekteerimisel leiab sealt aga tohututes kogustes ristsõnu, seitse sisustusajakirja, kolm naistekat, kaks autoajakirja ja ühe pornoka. Žanr, mida sealt väga raske leida on ja mis tõenäoliselt on väljasurnud ja fossiliseerunud, on noorteajakirjad. Ei, mitte Täheke ega Hea Laps, vaid süvapubekate ajakirjandus, aga mitte see imal versioon, vaid ikka see päris, nagu Stiina oli.
Ma sündisin Stiinaga samal aastal ja tema eluajal ei jõudnud ma jõuda Stiina sihtvanusegruppi, milleks oli 12–18 aastased. Sellegipoolest jättis Stiina mulle kustumatu jälje. Stiina polnud ju mitte ainult ajakiri, vaid nii palju muud. Stiinal oli kokaraamat, iluraamat, testiraamat, keharaamat ja isegi oma plaat «Stiina TOP 2007», millel olid ainult bängerid. Ja muidugi Stiina peod. Mäletan selgelt oma esimest suuremat sõpruse südamevalu, kui kaks mu klassiõde mind endaga Stiina peole kaasa ei kutsunud. Ega ma nendega eriti suur sõber siis ei olnudki, aga ju siis soov olla piisavalt lahe, et nendega Stiina peole minna, oli niivõrd suur, et lapse aju veenis end solvuma. Pärast seda aastat Stiina pidusid enam polnudki, sest Stiina sai otsa.
Oktoobris 2008 teatas Ajakirjade Kirjastus, et uuest aastast Stiina enam ei ilmu. Samal aastal kümneseks saanud ajakirjale tõmbas joone alla internetiajastu pealetung ja majanduslangusest tingitud reklaamivähesus. Võrdluseks – Stiina esimeses, 1998. aasta märtsinumbris oli üheksa reklaami, millest üks oli lausa üle kahe lehekülje; Stiina viimases, 2008. aasta detsembrinumbris oli neli reklaami. Küllap oleks see olnud väiksem probleem, kui noorte maailma poleks internet üle võtnud. Tõesti, miks peaks keegi maksma raha, et saada infot, meelelahutust ja nõu, kui see on netis tasuta ja ühe kliki kaugusel? Aga Stiina väärtus ei piirnenud vaid pidude ja kergsisuga – seal oli palju rohkem, nii rohkem kui vähem küsitavat, nii roosamannalist kui karmelulist.