Seks ja linn on traditsioon, mis vajab jätkamist. Kolumn, mis algas 90ndate lõpu New Yorgis, on maandunud Tallinnas aastal 2022. Ma ei ole Carrie Bradshaw, aga ma olen seksi antropoloog.
Järgmine suhe jätkub sealt, kus eelmine pooleli jäi. Seal, kus lõppeb Andreas, algab Andres, ja kus Andresest puudu jääb, algab Andrus. Sel kuupäeval, aasta arvu täpsusega, sünnib mu eks, kui kohtuvad mu vanemad, kes minu on eostanud. Ja siin ma nüüd olen, ma räägin ja kirjutan ja võtan vastu otsuseid, milles jagub julgust seista vastakuti nende piiridega, mida ma tean, kui otsida neidki, millest kuulnudki pole.
Armastus on mitmus. Mida rohkem lubatakse end teist tundma õppida, seda enam arenetakse inimesena. See on ebamugav, sest lihtsam on vaadelda inimesi nii palju sarnastena kui võimalik. Tahe teada saada korreleerub armastuses tahtega tunda, mida teine inimene läbi elab, et me vahel saaks olla ühendus, sotsiaalne empaatia: aktsepteerimine ilma hinnanguta.
Kuna leidub siiamaani inimesi, kes üritavad mulle selgeks teha, et ma olen idioot, siis tõendab see mu meelest eriti ilmekalt avalikult armastusest rääkimise vajadusest. Mind võidaksegi vabalt rünnata väga mitme külje pealt väga mitme inimese poolt, kes on võimelised naeruvääristama mu filosoofiliste otsingute kaalukust, sest «kui sa nii tark oled, miks sa siis minuga nii halvasti käitusid» ning see kattub antropoloogilise rõhuasetusega, millest ma mitte mingil juhul filosoofiat lahutada ei kavatse. Mõtlemine põrkub elamise pinnalt sõna otseses mõttes, sest ilma inimliku elu toimumiseta ei olekski ju vaja mõelda, miks me elame. Minu elamise küsimus on saanud vastuse (võib-olla juhuslikult?) armastuses, aga ega seegi ole ammendav, nagu see poleks ka mõne teise nimisõnalise vastuse juures ammendav.