Pole võimalik kirjutada intiimsetest teemadest mainimata vaatleja lähtepositsiooni. Antropoloog on siiski ennekõike inimene ning alles siis teadlane. Tema maailmanägemus lähtub tema keskkonna mõjudest, mis ka teise keskkonda astudes on kallutatud sellest, milline on tema normaalsus.
Inimestena on meil kõigil intiimsusesse puutuvaga seoses oma normaalsus, niisamuti, nagu on meil arusaamad lauakommetest, töötegemisest jms. Kuid hakates inimest vaatlema lähtuvalt tema emotsionaalsest eneseväljendusest, tuleb olla võimalikult teadlik iseenda emotsionaalsest maastikust, et tema kirjeldamine saaks olla mingisuguselegi objektiivsusele pretendeeriv. Ent olgem ausad, tegelikkuses loetakse sõnu ikkagi vaid lugeja enda häälega. Kauguse ja läheduse suhe ja tähendus hägustuvad. Kumb oli enne, kas üleolevus või hirm?
Ma kardaks mind, kui ma oleks mees. Mida aeg edasi, seda rohkem üllatun, kui kiiresti ja kui mitu vinti ma suudan sümpaatse mehega tutvudes peale teha. Pole malemängu kunagi ära õppinud, aga kui asi puudutab lähedust, on mul mõnikord lausa kümme käiku ette mõeldud. Jumala eest, no chill, keha kuulutab sõjaseisaku (flight or fight) ning on valmis rünnakule vastu astuma. Sest lähedus, mida see tähendab? Millal see pihta hakkab?
Meie arusaam intiimsusest on seotud meie suhtega oma kehasse. Ja arusaamise all ei pea ma siinkohal silmas, kuidas keegi subjektiivselt intiimsust defineerib, vaid kuidas oma kehasse suhtub, sest keha on hinge aadress. Ja nagu on tõestatud, siis keha peab arvet. Kui inimese suhe oma intuitsiooni kuulamiseks on häiritud, peab ta "normaalsuseks" mitte oma vaistu järgi orienteerumist, mis tähendab, et ta on tegelikult hirmul, ja seda eelkõige iseenda usaldamise ees. Kõige lihtsam ongi manipuleerida hirmul inimest, kedagi, kel pole oma väärtusest õrna aimugi. Melodramaatiline on siinjuures seegi, et oma väärtuslikusest aru saamata ei suuda madala enesehinnanguga, endasse mitte uskuvad inimesed tihtilugu ka siirast armastust vastu võtta ja väljendada. Teisalt, kuna tegu on sotsiaalselt hädavajaliku tingimusega täisväärtuslikuks eluks, siis jagub draamat nii paljudesse eri registritesse.