Šamaan ulatub mulle sügavroheliste taimornamentidega klaasikese, silma järgi pakuks, et sellesse mahub umbes kaks pitsi ehk 80 milliliitrit vedelikku. Jälgisin just hetk tagasi, kuidas mu vend Sulislõvi jõi selle silmad kinni tühjaks – momendiks oli tema näol märgata mõrusid grimasse, mis moondusid ülimalt kiiresti tänulikkust väljendavaks pühalikkuseks.
Püüdsin jälgida ka teiste inimeste nägusid, keda enne Sulislõvi oli ligemale kakskümmend, kui nad klaasikese endasse kallasid, ning enamiku näol oli märgata sedasama mõrudat ja kibedat krimpsutust, osadel oli näha seda moondumas ilmselgeks iivelduseks. Ma tänan šamaani ja püüan mitte mõelda teiste kogemusele, teiste tajudele, sest see klaasike mu käes on teekond, ja see on minu teekond. Rohekaspruuni vedelikku vaadates sõnan ma bismallah ja palun abi selle teekonna läbimisel, vedelik voolab klaasist mu keelele, see on ühtaegu imalalt tummine ja kibemõrudalt vesine. Vedelik voolab kergelt mu kurku ja seejärel makku ning suhu jääb täiesti tundmatu järelmaitse, arusaamatu ja võõras, hetkel veel kordumatu. Ma näen rahu oma vennal Sulislõvil ja ma ei võitle iiveldust tekitava maitsega, mu keel jookseb mööda suuõõnsusi, et see võimalikult vägevalt mu keelenäsadel laiali määrduks, et see maitse neisse talletuks. Kõik mu kartused ja kahtlused lahustuvad sel hetkel ja ma olen valmis vanaema Ayahuascaga kohtuma.
Sulislõvi võttis mind Õikalt kell 12 peale, viskan pagasnikusse seljakoti, magamismati ja -koti. Tema autos tossab käsipiduri juures palo santo puust pird, selle lõhn on meeldiv, ja joogitopsi hoidjas on põlev küünal. Me sõidame triple-X Maximasse, et sealt külakostiks puuvilju osta. Lisaks peaksime me midagi sööma, sest tseremoonia päeval ei tohi peale kella 15 enam midagi süüa. Ettevalmistused tseremooniaks algasid juba esmaspäevast ja tänaseks ehk reedeks olen ma viis päeva paastunud väga paljudest asjadest, mida ma muidu pean täiesti tavaliseks.