«Kes ilmtingimata tahab vööalust maailma avalikult kujutada, peaks vähemalt julgema teha seda loomulikult, nii nagu 1990ndatel näiteks Onu Bella omal süüdimatul ja ropul, aga ometi tabaval moel,» kirjutas Sirp täpselt 15 aastat tagasi etendusest «Saun».
Taevas aidaku mind, ohkab Madonna laulus «Like a Prayer». Onu Bella tõlgendus «Sa vaid kuulatu» oli tee, mis ei viinud kiriku juurde. Võib-olla isegi viis – just selle videost tehti kaanepilt Bella tähtkassetile «Ma võtsin viina» (1992) –, ent tee oli täis käänakuid, sellele sattusid viin, Samantha Fox, puskar ja Rasputin, ning kohale ilmselt ei jõutud. Eesti Ekspress pani palja naise kaanele lihtsalt sellepärast, et ostetaks. Selline aeg oli.
«Nii nagu sina teed, ei tee seda keegi,» lausub ühe tegevprodutsendi abikaasa novellis «Kangelase teekond». Novelli autor on Kertu Moppel. Selles kaheldakse ja motiveeritakse. Tegutseb koguni motiveerimiskoer. Suurem osa loomariigist näeb maailma hallina. Inimene on üks väheseid, kes näeb värviliselt. See koer võib-olla näeb ka.
«Arvo teeb,» vastab tegelane Marko.
«Nojah, tema teeb. Aga sina teed sedasama, mida tema teeb, aga natuke teistmoodi, sa lisad sellele oma võlu, oma väärtuse.»
Moppel laseb hiljem tegelasel öelda, et isegi Jüri Homenja on keegi: «Ta on mees näoga. Tal on austajad, kes austavad TEDA. Teda kui inimest. Tema sarmi ja seksapiili.»
Pole tähtis, kas oskad nooti lugeda, peaasi et kuuled muusikat, arvab Niels Bohr filmis «Oppenheimer». (Loominguline) vaesus paneb kunstniku loovuse omapäraselt tööle. «Öö TV-d» vaadati, kuna seal näidati kümne minuti kaupa filmi «Conan the Destroyer». Staariks saamiseks piisas videost, antennid Bella aknal korjasid aga üles veidraid asju.