Kristjan Vosmanit teavad paljud – mehena, kes tõi 90-ndatel ja 00-ndatel hulganisti välismaiseid artiste Eestisse, ühena Vibe’i pidudesarja korraldajatest ja kindlasti ühena esimestest, kes julges ka undergroundis suurelt unistada. Ypsilon rääkis Vosmaniga, et teada saada, mida korraldaja roll endast kujutas ja kuidas tal kõik õnnestus.
Nagu paljud teised, alustas Vosman noorena väikeste pidude korraldamisest. Keskkooli ajal kuulas ta palju muusikat ja sai sealt indu. Alustati koolipidude korraldamisega, ajapikku liiguti edasi. «Ma ei tea, kas kümnekonna sõbraga väikese kräu organiseerimist saab peo korraldamiseks nimetada, aga ühel hetkel hakkasime Lasnamäel tegema piletiga üritusi, kus mängisime meie ja meie sõbrad,» meenutas Vosman. «Väga palju oli kreisisid sekeldusi väga suures koguses Vene rubladega, mis ei mahtunud kottidesse ära. Raha väärtus oli nii devalveerunud. Ilma liialdamata – ühe õhtu piletikassa võis olla mitu kilekotitäit. Tänapäeval tundub see täiesti sõge.»
«Eks see oli see algus. Hiljem on asjad läinud oluliselt organiseeritumaks,» nentis Vosman naerdes.
Kui pidude korraldamisega alles pihta hakati, tuli kõike ise teha. «Gloobusele kleepisime PVA liimiga peeglikilde nii, et näpud verised. Ja suitsumasinaks oli meil mingi välipliit, kuhu puistasime peale apteegist ostetud pulbrit. See haises koledasti, aga ruum sai suitsu täis. Eventechi praegused omanikud tulid ka meile kampa; nad olid näiteks pannud mingid lambid suusakeppide külge. Kõik alustasid kuskilt,» nentis Vosman.
Tehnikaga ei olnud ka lihtne. Kassettmakke prooviti ise tuunida; hiljem tuli vinüülimängijaid mööda linna kokku kabetada. «Enne üritust pidi alati Mustamäe-Lasnamäe-Kesklinna tiiru läbi tegema, et vajadusel kaks, neli või kuus vinüülimängijat kokku saada,» meenutas Vosman. Aja jooksul tekkisid ja arenesid küll tehnika rentimise võimalused, kuid leidlikkus oli alati olulisel kohal.